Volgende trainingen met de keepers staan alweer op het programma in Groningen

De laatste trainingen voor de Winterbreak waren zondag 12 december j.l. Dat we niet na 17 uur mogen trainen is snel opgelost. De keepers die normaal op vrijdag trainen zagen hun kans schoon om op zondag te trainen en zich te meten met de andere talentvolle keepers van Keeping the Zero. De volgende trainingen staan … Lees verder Volgende trainingen met de keepers staan alweer op het programma in Groningen

Keepers ZNC Zuidbroek, HFC’15, Annen en Zuidhorn worden beloond voor hun ontwikkeling

Beter worden is wat je als keeper wilt. Vertrouwen krijgen van trainers en medespelers. Maak keeper zijn is ook anders. Je hebt een ander shirt, mag als enige de bal in je handen pakken en je hebt de belangrijkste taak in het hele team. Dat is de ZERO houden. Want doe je dat niet, dan … Lees verder Keepers ZNC Zuidbroek, HFC’15, Annen en Zuidhorn worden beloond voor hun ontwikkeling

Keepers uit Weiteveen en Surhuisterveen pakken prijzen

De keepers , die we opleiden komen uit de drie noordelijke provincies. Het is mooi om te zien dat er zoveel keepers zijn, die echt beter willen worden. Vaak slaan ze dan een training bij hun club over om zich specifiek op keepersgebied te kunnen ontwikkelen. Tijdens de trainingen van zondag 19 september was he … Lees verder Keepers uit Weiteveen en Surhuisterveen pakken prijzen