De laatste trainingen voor de Winterbreak waren zondag 12 december j.l. Dat we niet na 17 uur mogen trainen is snel opgelost. De keepers die normaal op vrijdag trainen zagen hun kans schoon om op zondag te trainen en zich te meten met de andere talentvolle keepers van Keeping the Zero. De volgende trainingen staan … Lees verder Volgende trainingen met de keepers staan alweer op het programma in Groningen
De keepers , die we opleiden komen uit de drie noordelijke provincies. Het is mooi om te zien dat er zoveel keepers zijn, die echt beter willen worden. Vaak slaan ze dan een training bij hun club over om zich specifiek op keepersgebied te kunnen ontwikkelen. Tijdens de trainingen van zondag 19 september was he … Lees verder Keepers uit Weiteveen en Surhuisterveen pakken prijzen